Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy
XMLTreść
PONIŻSZE OGŁOSZENIE ZOSTAŁO ANULOWANE W DNIU 26 LUTEGO 2015 R.
Ogłoszenie Nr 167291
Data ukazania się ogłoszenia: 25 lutego 2015 r.
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego- poszukuje kandydatów na stanowisko:
INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
do spraw inspekcji i kontroli oraz orzecznictwa
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
ul. E. Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
Miejsce wykonywania pracy:
Sępólno Krajeńskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie inspekcji i kontroli na terenie powiatu sępoleńskiego w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach obiektów i robót budowlanych,
- przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i pism z zakresu właściwości Inspektoratu,
- przygotowywanie okresowych sprawozdań z działalności PINB,
- wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca biurowa oraz kontrole i inspekcje w terenie
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze, w terenie,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie: wyższe, techniczne budowlane
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa budowlanego i przepisów techniczno-budowlanych, KPA,
- umiejętność biegłej obsługi komputera (Windows, MS Office, Excel),
- rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, samodzielność.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów Resakbud i Asystent,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopia uprawnień budowlanych,
- kopia prawa jazdy
Termin składania dokumentów:
07 marca 2015 r.
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
ul. E. Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
Inne informacje:
W ofercie należy podać dane kontaktowe-adres korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e-mailem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: 52 3885658.
Ogłoszenie Nr 167291
Data ukazania się ogłoszenia: 25 lutego 2015 r.
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego- poszukuje kandydatów na stanowisko:
INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
do spraw inspekcji i kontroli oraz orzecznictwa
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
ul. E. Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
Miejsce wykonywania pracy:
Sępólno Krajeńskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie inspekcji i kontroli na terenie powiatu sępoleńskiego w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach obiektów i robót budowlanych,
- przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i pism z zakresu właściwości Inspektoratu,
- przygotowywanie okresowych sprawozdań z działalności PINB,
- wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca biurowa oraz kontrole i inspekcje w terenie
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze, w terenie,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie: wyższe, techniczne budowlane
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa budowlanego i przepisów techniczno-budowlanych, KPA,
- umiejętność biegłej obsługi komputera (Windows, MS Office, Excel),
- rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, samodzielność.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów Resakbud i Asystent,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopia uprawnień budowlanych,
- kopia prawa jazdy
Termin składania dokumentów:
07 marca 2015 r.
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
ul. E. Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
Inne informacje:
W ofercie należy podać dane kontaktowe-adres korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e-mailem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: 52 3885658.