Ogłoszenie o naborze nr 64707 z dnia 26.06.2020r
XMLTreść
Powiatowy
Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Inspektora
Nadzoru Budowlanego do spraw inspekcji i kontroli oraz prowadzenia
postępowań administracyjnych z zakresu nalezącego do kompetencji Powiatowego
Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w
Sępólnie Kraj.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
ul. E. Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
Miejsce wykonywania pracy:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
ul. Elizy Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
siedziba Inspektoratu oraz teren Powiatu Sępoleńskiego
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca biurowa, reprezentacja urzędu, kontrole i inspekcje w terenie
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
narzędzia i materiały pracy: zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
praca w terenie
Inne wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe techniczne (budowlane)
wymagania dodatkowe
- doświadczenie w administracji publicznej;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny;
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
Termin składania dokumentów:
15 lipca 2020 r.
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
ul. Elizy Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
pokój nr 13
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składac w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora nadzoru budowlanego” w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego do dnia 15 lipca 2020 r. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani będą poinformowani telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji będzie jednoznaczny z odrzuceniem oferty. Dodatkowe informacje można uzyskac pod numerem telefonu 52 388 56 58.
Wzory oświadczeń:
- oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w słuzbie cywilnej.
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w
Sępólnie Krajeńskim, ul. E. Orzeszkowej 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie;
- Kontakt do inspektora danych: iod.pinb@powiat-sepolno.pl;
- Cel przetwarzania danych:
przetwarzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja
dokumentów po przeprowadzeniu naboru,
- Informacje o odbiorcach danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma mozliwośc
wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje
koniecznośc obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z
przepisów o archiwizacji,
- Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- ządanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy
Administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust.1 lit. b RODO;
2. art.22 1 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz
ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw.
z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz
ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie,
przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej)
jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko
pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie
potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrazenie zgody w tym
przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art.
9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która me zostać
odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania
decyzji; nie będą tez profilowane.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
ul. E. Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
Miejsce wykonywania pracy:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
ul. Elizy Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
siedziba Inspektoratu oraz teren Powiatu Sępoleńskiego
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z
pozwoleniem na budowę,
projektem budowlanym, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa ludzi i mienia;
- dokonywanie kontroli istniejących budowli,
obejmujących głównie ocenę ich stanu technicznego oraz
ocenę zgodności użytkowania
z przeznaczeniem, warunkami pozwoleń i instrukcjami eksploatacyjnymi;
- udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie
przyczyn katastrof budowlanych;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w
sprawach związanych z budową, utrzymaniem i
rozbiórką obiektów budowlanych
i budowli;
- przygotowywanie projektów decyzji i postanowień
administracyjnych należących do właściwości
Powiatowego Inspektora Nadzoru
Budowlanego;
- sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących
informacji z prowadzonych czynności PINB; - -
- wykonywanie innych czynności wynikających z
ustawy prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca biurowa, reprezentacja urzędu, kontrole i inspekcje w terenie
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
narzędzia i materiały pracy: zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
praca w terenie
Inne wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe techniczne (budowlane)
doświadczenie zawodowe/staż pracy: minimum 5 lat doświadczenia
zawodowego w organach
administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzoru budowlanego
pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia budowlane w pełnym
lub w ograniczonym zakresie;
- znajomość przepisów Prawa
budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów
techniczno-budowlanych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
- umiejętność biegłej obsługi komputera
(Windows, Pakiet MS Office);
- prawo jazdy kat. B.;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw
publicznych;
- nieskazanie prawomocnym
wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
wymagania dodatkowe
- doświadczenie w administracji publicznej;
- dyspozycyjność i komunikatywność,
- rzetelnośc,
odpowiedzialnośc;
- odporność na stres;
- umiejętnośc obsługi programów RESAKBUD i
ASYSTENT.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie
wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie
wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
zawodowego/ stazu pracy;
- kopia uprawnień budowlanych;
- kopia prawa jazdy;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw
publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem
za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
Termin składania dokumentów:
15 lipca 2020 r.
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
ul. Elizy Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
pokój nr 13
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składac w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora nadzoru budowlanego” w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego do dnia 15 lipca 2020 r. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani będą poinformowani telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji będzie jednoznaczny z odrzuceniem oferty. Dodatkowe informacje można uzyskac pod numerem telefonu 52 388 56 58.
Wzory oświadczeń:
- oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w słuzbie cywilnej.
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w
Sępólnie Krajeńskim, ul. E. Orzeszkowej 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie;
- Kontakt do inspektora danych: iod.pinb@powiat-sepolno.pl;
- Cel przetwarzania danych:
przetwarzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja
dokumentów po przeprowadzeniu naboru,
- Informacje o odbiorcach danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma mozliwośc
wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje
koniecznośc obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z
przepisów o archiwizacji,
- Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- ządanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy
Administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust.1 lit. b RODO;
2. art.22 1 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz
ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw.
z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz
ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie,
przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej)
jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko
pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie
potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrazenie zgody w tym
przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art.
9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która me zostać
odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania
decyzji; nie będą tez profilowane.